Novinky skladem! Objevte nejnovější sortiment ze světa korejské skincare a dopřejte své pleti prémiovou péči.

Podmínky ochrany osobních údajů

Zásady ochrany osobních údajů

 

  1. Úvodní ustanovení
  • Tyto Zásady zpracování osobních údajů (dále jen „Zásady“) popisují zpracování vašich osobních údajů společností Primal Solutions s.r.o., IČO: 22523405, sídlem Evropská 442/199, Liboc, 161 00 Praha 6, zapsané u Městského soudu Praze pod spisovou značkou C 417847, jako správcem osobních údajů (dále jen „správce“) podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) v souvislosti s provozováním internetového obchodu https://www.primalcosmetics.cz (dále jen „e-shop“).
  • Správce poskytuje v Zásadách zákazníkům informace o zpracování jejich osobních údajů a o souvisejících právech a povinnostech.
  • Osobními údaji se dle čl. 4 odst. 1 GDPR rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

 

  1. Zásady zpracování osobních údajů
  • Správce provozuje své interní procesy týkající se zpracování osobních údajů zejména v souladu s nařízením GDPR. Správce při zpracování osobních údajů dodržuje zásady zákonnosti, korektnosti, transparentnosti, omezení účelu, minimalizace údajů, přesnosti, omezení uložení a důvěrnosti, přičemž správce klade důraz na ochranu údajů.
  • Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním zákazník musí vyslovit souhlas. Již vyslovený souhlas může zákazník kdykoliv odvolat.
  • Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

  1. Proč a jaké údaje správce zpracovává?
  • Správce nebude od zákazníků požadovat větší rozsah údajů, než je nezbytně nutné pro dosažení každého z níže uvedených účelů.
  • Pokud se zákazník rozhodne zakoupit produkty nabízené na e-shopu, přičemž správce tímto se zákazníkem uzavírá smlouvu, vyžaduje správce od zákazníka sdělení osobních údajů, mezi něž správce řadí jméno, adresu, e-mailovou adresu, telefonní číslo a IP adresu přístupu. Správce tyto osobní údaje zpracovává za účelem identifikace zákazníka, přičemž správce konstatuje, že bez těchto údajů není možné vyřídit objednávku a uzavřít smlouvu. Správce provádí zpracování osobních údajů nezbytných pro vyřízení objednávky i po ukončení poskytování služeb, přičemž správce tuto činnost odůvodňuje možností budoucích objednávek v zájmu správce.
  • Správce zpracovává uvedené osobní údaje v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR jako nezbytnou podmínku k uzavření a plnění smlouvy.
  • Správce zpracovává také osobní údaje zákazníků související s poskytovanými službami, zejména údaje o nakoupeném zboží, ceně, přičemž správce tuto činnost provádí na základě oprávněných zájmů a správce nevyžaduje souhlas zákazníka. Správce vychází z právního základu nezbytnosti pro účely oprávněných zájmů správce i zákazníka z důvodu případné reklamace.
  • Správce dále zpracovává osobní údaje zákazníků z důvodu plnění právních povinností, přičemž správce uchovává dokumenty obsahující osobní údaje, například faktury a další dokumenty, po dobu stanovenou zákonem.
  • Správce dále zpracovává osobní údaje, pokud obdrží souhlas zákazníka se zasíláním informačních e-mailů – Newsletteru na základě čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR. V takovém případě má zákazník právo tento souhlas jednoduše, zdarma a kdykoliv odmítnout, přičemž správce respektuje rozhodnutí zákazníka. Správce přestane zpracovávat osobní údaje za účelem jeho zasílání, pokud zákazník oznámí nesouhlas se zasíláním informačních e-mailů – Newsletteru.
  • Správce získává při návštěvě webových stránek osobní údaje, mezi něž správce řadí IP adresu, polohu, informace o prohlížeči, systému a rozlišení obrazovky přičemž správce tyto údaje získává prostřednictvím Shoptet Správce tyto technické údaje využívá výhradně pro interní analýzu a zlepšování poskytovaných služeb, přičemž právní základ získávání těchto osobních údajů spočívá v nezbytnosti pro účely oprávněných zájmů správce dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR.
  • Správce zpracovává záznamy o chování zákazníků prostřednictvím cookies, pokud zákazník udělí souhlas, přičemž správce tento souhlas využívá jako právní základ pro dané zpracování za účelem přizpůsobení zobrazovaného obsahu a nabídky produktů pro konkrétního zákazníka.
  • V e-shopu se soubory cookies využívají k zajištění správné funkčnosti webu, zlepšení uživatelského zážitku a přizpůsobení nabídky potřebám zákazníků. Aby mohly cookies fungovat, je nezbytná jejich podpora v internetovém prohlížeči uživatele. Webové stránky jsou schopny fungovat i bez cookies, avšak některé základní funkce, například přihlášení či nákupní košík, by nebyly plně dostupné.
  • Cookies představují malé textové soubory, které se automaticky ukládají do zařízení při návštěvě stránek. Některé cookies (tzv. „session cookies“) se smažou po uzavření prohlížeče, zatímco jiné (tzv. „persistent cookies“) zůstávají uloženy po stanovenou dobu, maximálně až jeden rok. Kromě cookies se využívají také trackovací pixely, malé obrázky, které umožňují sledovat interakce s webem.
  • Soubory cookies se dělí do dvou základních skupin:
    • Esenciální cookies: Jsou nezbytné pro základní funkčnost webu, například pro správné fungování přihlašování a nákupního košíku.
    • Analytické a remarketingové cookies: Slouží k analyzování návštěvnosti, personalizaci reklam a optimalizaci nabídky.
  • Nastavení cookies je možné upravit v internetovém prohlížeči uživatele, který umožňuje odmítnout nebo omezit jejich používání. Taková úprava může ovlivnit plnou funkčnost webových stránek.

 

  1. Jak dlouho bude správce vaše údaje zpracovávat?
  • Správce zpracovává osobní údaje zákazníků pouze po nezbytnou dobu trvání důvodu zpracování osobních údajů.
  • Správce po zániku všech souvisejících závazků z uzavřené smlouvy (včetně případné záruky) přestane osobní údaje zpracovávat pro tento účel a správce tyto údaje vymaže, pokud správce nezpracovává některé z těchto údajů pro jiný účel.
  • U správcem vydaných účetních dokladů je správce povinen osobní údaje v nich uvedené ze zákona uchovávat nejméně po dobu 10 let od jejich vystavení.
  • Správce, pokud zpracovává osobní údaje z důvodu plnění právní povinnosti, ukončí zpracovávání těchto údajů po uplynutí stanovené lhůty. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

  1. Poskytuje správce údaje třetím osobám?
  • Správce předává osobní údaje třetím osobám pouze v nezbytném rozsahu pro objednání a vyřízení přepravy objednávky. Správce předává osobní údaje v následujícím rozsahu:
  • jméno a příjmení,
  • adresa
  • e-mailová adresa,
  • telefonní číslo fyzické osoby
  • Osobní údaje předává správce pouze v rozsahu nezbytně nutném pro zaslání objednaného zboží. K tomuto nakládání s osobními je správce oprávněn bez souhlasu zákazníka na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR , neboť by v opačném případě nebyl schopen naplnit účel smlouvy a zákazníkovi požadované zboží zaslat.
  • Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou Dopravce.

 

  1. Kdo má k osobním údajům přístup?
  • Správce omezuje přístup k osobním údajům zákazníků pouze na ty osoby, u kterých správce shledá, že tento přístup je nezbytný k dosažení účelu zpracování osobních údajů.
  • Správce zajišťuje, že zaměstnanci expedice a zákaznické podpory mají přístup pouze k těm osobním údajům, které správce považuje za nezbytné pro autorizaci požadavků a identifikaci zákazníka.
  • Správce dále zajišťuje, že zaměstnanci s přístupem k osobním údajům jsou patřičně proškoleni v oblasti ochrany osobních údajů a správce vyžaduje, aby tito zaměstnanci dodržovali mlčenlivost.

 

  1. Práva zákazníka
  • Zákazník má právo na bezplatný přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, zejména má právo získat od správce potvrzení, zda jsou jeho osobní údaje zpracovávány, a pokud ano, má právo získat přístup k těmto údajům a informacím o:
  • účelu zpracování,
  • kategoriích zpracovávaných osobních údajů,
  • příjemcích či kategoriích příjemců, včetně případného předání do třetích zemí,
  • plánované době uložení údajů či kritériích jejího stanovení,
  • právech na opravu, výmaz, omezení zpracování či námitku proti zpracování,
  • možnosti podat stížnost u dozorového orgánu,
  • dalších relevantních informacích týkajících se zdroje osobních údajů a automatizovaného rozhodování či profilování.
  • Zákazník má právo požadovat bez zbytečného odkladu opravu nepřesných či doplnění neúplných osobních údajů, včetně poskytnutí dodatečného prohlášení. Zákazník má právo požadovat vymazání osobních údajů v případě, kdy:
  • údaje již nejsou nezbytné pro účely, pro které byly shromážděny,
  • byl odvolán souhlas se zpracováním a neexistuje jiný právní důvod pro jejich další zpracování,
  • subjekt vznesl námitky proti zpracování bez převažujících důvodů ze strany správce,
  • došlo k protiprávnímu zpracování,
  • je povinností vymazat údaje dle právních předpisů,
  • údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti.
  • V případě, že byly osobní údaje zveřejněny, podnikne správce přiměřené kroky k informování dalších správců, kteří s těmito údaji nakládají.
  • Správce oznamuje zákazníkům, jimž byly osobní údaje zpřístupněny, veškeré opravy nebo výmazy osobních údajů nebo omezení zpracování provedené v souladu s čl. 7.1 až 7.3 těchto Zásad, s výjimkou případů, kdy se to ukáže jako nemožné nebo to vyžaduje nepřiměřené úsilí. Správce informuje zákazníka o těchto příjemcích, pokud to subjekt údajů požaduje.
  • Zákazník má právo od správce získat veškeré jím poskytnuté osobní údaje, které zpracovává správce na základě souhlasu zákazníka nebo v souvislosti s plněním smlouvy. Osobní údaje poskytne správce ve strukturovaném a čitelném formátu na základě písemné žádosti zaslané na prostřednictvím e-mailu na adresu info@primalcosmetics.cz
  • Zákazník má právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • Zákazník má právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • Zákazník má právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, k němuž dochází na základě oprávněného zájmu správce. Pokud se jedná o zpracování pro marketingové účely zejména zasílání Newsletteru, osobní údaje přestane správce zpracovávat bez zbytečného odkladu. V ostatních případech takto učiní správce opětovného posouzení oprávněných zájmů a práv zákazníka.

 

  1. Uplatnění práv zákazníka
  • Správce umožňuje zákazníkům uplatnit svá práva dle platných právních předpisů a v případě potřeby uplatnění práv subjektu údajů dle GDPR vyzývá zákazníky, aby kontaktovali správce prostřednictvím e-mailu na adrese info@primalcosmetics.cz
  • Správce rovněž upozorňuje, že pokud má zákazník pochybnosti o souladu zpracování osobních údajů se zákonnými předpisy, má možnost podat stížnost k dozorovému úřadu, přičemž správce uvádí, že dozorovým úřadem je v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů (uoou.cz).

 

  1. Zabezpečení osobních údajů
  • Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  • Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť, zabezpečení šifrováním a přístupovým heslem.
  • Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

  1. Závěrečná ustanovení
  • Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách, případně zašle zákazníkovi novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu, kterou zákazník správci poskytl.
  • Tyto Zásady jsou účinné od 15.2.2025.

Nejsme plátci DPH. Ceny jsou konečné.